Facebook är inte bra för välmåendet.

Har nyss suttit och surfat lite på fejjan som man brukar göra... Men för ovanlighetens skull (NOT) så hittade jag en massa fräsiga bilder på en kompis fejja, hon måste fan ha rest jorden runt snart. HERREGUD vad hon har hunnit med mycket!
Då fick jag sån där plötslig ångest över mitt liv igen. Vad fan gör jag här hemma i Östersund, halvt missnöjd med diverse saker när man kan vara ute och resa och upptäcka nya saker!?!
Jag måste ta mig iväg snart! Man blir ju inte yngre direkt! Och nu var det 6, 6 (!) år sen jag var i Australien! Fast jag kan ju glädja mig till att jag var bland dom första ur min klass att dra iväg nånstans iaf. Näe det blev jag inge gladare av... Måste ta tag i detta nu! Hitta på nåt skoj att göra! Älskade Ninni drar ju till Asien i jan/feb nångång, jag vill med men ska tävla cheer där på vårkanten. Men efter det kanske jag kan joina henne, hon ska ju iaf va där 6 mån=) FAN FAN FAN att jag inte åkte med till Aus och NZ med Ninns, Karin och Sonja. Undra hur länge jag ska ha ångest över det...
Näe nu måste jag göra nåt annat för och slute fundera, dricka te och göra 100 situps och armhävningar kanske.
Stal denna på Fridas fejja. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0