Hatar mornar!

Jag är ingen morgonmänniska! Fan vad jag är trött! Vaknade 6.30 och det är alldeles för tidigt. Har nyss duschat och ätit lite flingor. Slutar om dryga timmen, då ska jag till Felicia och snacka skit och äta frunch. Men nu måste jag göra lite te för jag har ont i halsen, jag hoppas verkligen bara att det är den tidiga morgonen som gör sig hörd för jag vägrar att bli sjukt igen!

Eller egentligen hatar jag inte mornar, bara man tagit sig upp så är dom rätt mysiga, iaf om man kan krypa ner i soffan med lite te. Men lämna den varma sköna sängen för att stressa iväg till jobbet är inte min grej.

Ps. Åt inga pannkakor igår så det kanske blir till frunchen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0