Hola!

Jag har fortfarande lite ont i halsen, damn! Har iaf haft en bra dag. Efter jobbet for jag till Felicia och snacka lite sen drog vi till Kännåsen och käkade frunch. Trevligt! Sen drog vi till stallet där hon fixa lite och jag tränade platsliggning med Bailarn, gick rätt bra. Gick även en liten patrullstig med ljud och Bailarn var duktig!
Sen när jag kom hem drog jag och Zorba ut och cyklade en sväng, hon behöver träna;) Det var mysigt och som tur var så såg vi inga björnar!
Grannen hade stött på en björn för några veckor sen.

Det blev pannkaka till middag:D

Efter middan packade jag in dogsen och for till Grytan för lite patrullstig med Lisa, Judo och Sol. Jag hann bara köra en med vind men jädrar vad Bailarn var grym! Han fullständigt flög av stigen där figuranten låg, duktig hund!

Sen blidde det cheerträning, hade planerat vad vi skulle göra men det blev inte riktigt så men nästan;) Vi byggde och det var det vi skulle.

Nu sitter jag och kikar på underbara NCIS ♥
Ska hämta lite te och en smarrig macka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0