Oh yeah!

Jahapp, ännu en arbetsdag snart avklarad, bara natten och morgonen kvar:P
Har varit sjukt lugnt idag, nästan tråkigt. Men ätit god kladdkaka med vit choklad har jag gjort och sen till middag blev det nudlar, wokgrönsaker och nån jävla konstig veggosojaproteinskit, som ja, faktiskt bara är skit. Men jag var tvungen att testa, smakade helt okej men lite creepy att äta nå konstgjort krafs, men å andra sidan, hur mycket av det vi stoppar i oss är bra egentligen?
Tacka vet jag älg som pappa skjutit!
Jag har ätit en massa fruktsallad nu på kvällen oxå. Mums!

Kunde inte låta bli att testa vågen på jobbet, den gillar vi;) Woop woop!

Nu blir det te och film! Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0