Träning.

Tjoho!
Jobbade till 10.30 idag, drog direkt därifrån till gymmet, bra jobbat! Körde rygg, biceps och mage. Har blivit sjukt svag i biceps, buhu :( Men annars gick det väl rätt bra.
Några av dom övningar jag körde.
Latsdrag:


Växlande hantelcurl:

Hantelrodd:


Efter gymmet for jag till brukshundklubben och kikade på agility, hyfsat träningssugen nu! Träffade Tina och Judo, trevligt.
Jag har käkat lite och ska dra ut i skogen med Baileyz nu sen ska jag cykla ner till Dille och snacka med Jossan och Felicia om hur dagen varit. Dom tävlade ju distans idag. JAG VILLE OXÅ!
ÅH vet ni!!!! Ameija! Min gamla fodervärdshäst var med och tävlade! Åh lilla gumsan! Pluttinuttipållen♥
Ska leta fram nån bild på henne och slänga upp här!
Jag skulle köpa henne för några år sedan men hon som hade henne då (idiot) ångrade sig när allt var klart, banklån och hela köret. :(

Jaja NU: Skogen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh....

Som jag saknar Vikstråla med :-(

Kram på dej

2010-09-05 @ 19:57:14
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0