Uppe med tuppen.

I morse var det till att pallra sig upp vid halv sju eftersom jag haft natten på jobbet, men det är faktiskt rätt skönt att komma upp på morgonen när allt är stilla och lugnt, även om det är SJUKT varmt och skönt under täcket! Nu luktar det dessutom kaffe i hela lgh, nice! Jag dricker inte kaffe men jag tycker det luktar så gott och hemtrevligt;)

Igår var jag och Bailarn ute i regnet på vår sista bevakningsträning inför helgens certprov, det gick sådär, matte var trög som vanligt... Till helgen blir det till att verkligen skärpa till sig!

Var och hämtade en ny bil igår oxå, får se hur det blir, om den hamnar i mina ägor... Skön att kära iaf och förmodligen betydligt mkt billigare än Byzen, tyvärr... Önskar att Byzen kunde förvandla sig till en 09as V70 eller nåt! ;)

Nu: Frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0