God eftermiddag.

Dagen har varit yberlugn. Jag sov toklänge och sen har jag börjat städa och tvätta lite. Solen tittar fram ibland så då vill man gå ut men sen försvinner den lika fort. Jag måste iaf passa på att påskstäda, håller ju på att rensa garderoben, just nu ligger alla kläder i soffan i en enda fet hög. Fast jag har fått undan en drös kläder redan.

Sen fäller Zorba fortfarande som en maniac så jag måste dammsuga typ 2ggr/dag om jag ska slippa allt hår. Just nu är hon förpassad till hundgården som oxå behöver vårstädas. (Dom andra 2 är oxå där så hon är inte själv).


Idag är det skärtorsdag vilket innebär att man iaf måsta ha liiite påskpynt för att känna av påskkänslan. Jag ska gå ut och plocka lite påskris sen och leta fram nå fjädrar och kankse mina söta ägg jag målade när jag gick i mellanstadiet eller nåt=)

Men nu är det te som gäller!

Fy tusan! Det har tagit typ 3 timmar att skriva detta eftersom jag suttit med resebokning för laget till mamlö, fan vad det är mkt att göra! Men nu är jag snart klar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0