Nice day!

Shit vad jag är trött. Det hettar i ansiktet och jag e helt röd. Jag tycker inte att det varit så mkt sol men det kanske det har, dessutom har det blåst mer el mindre hela dagen. Vi hade övning mellan 9-15 ungefär, hundarna fick göra en massa olika grejer, bla spåra hårda spår, asfalt och grus. Baileyz tyckte asfalten var svår, han visste inte riktigt vad han skulle göra, han är ju van skogen=)
Men han var som vanligt jätteduktig på allt hela dagen.
Iris och Isak i starten.

Markering.

Hittade busen!

Mkt bilåkande:P

Farliga övningar vi pysslar med;)

Jag och Bailarn.

Spårar.



Hittade oxå busen :)

Middagen ;)


Det har tagit typ 2 timmar och göra detta inlägg... Var bland annat tvungen att springa på toa för jag höll på att spy... Jag har mått kasst sen ja kom hem men nu ger jag upp. Bara det att jag måste till stallet och släppa ut Zeb som jag har duschat och schamponerat så han har stått inne och torkat...
Jag orkar verkligen inte, vill inte spy ute :S

Ps. Det var en nice day men fan ingen nice kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0