Tack Anna!

Idag hade vi ett litet snack på cheerleadingen om regler och attityd, sen hade vi en riktigt bra träning.

Anna var dit och berättade för alla att hon slutar helt från och med nu. Känns lite sorgligt. Det är ju som hon och jag som bossat ihop i 2 år nu...
Tur att hon bara flyttar till Sundsvall, då har man ytterligare en anledning att åka dit ibland;)

Jag vill passa på att tacka henne för om hon inte hade ringt den där decemberdagen 2008 och frågat om vi skulle slå ihop våra lag så hade jag aldrig varit där jag är nu i cheeren. Vi har haft det sjukt jobbigt tillsammans, lärt oss massor, kämpat med diverse motgångar, varit förbannade på varandra många gånger men haft jäkligt roligt! :D
Jag kommer sakna att ligga i sängen och klura på cheergrejer och plötsligt få en briljant idé och va tvungen att messa henne mitt i natten, hehe=)
Tack för allt Annapannacheer! <3
Coaches.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0