Freitag.

Sen jag kom hem har jag städat, ätit lunch och nu fikar jag, det tog alltså typ 3 timmar att städa, fatta vad rent det är!
Fast det är mkt mer som behöver göras, typ rensa garderoben, alla lådor i skåpet i hallen, vinden, garaget m.m...
Men det tar vi en annan dag.
Nu är det tedrickande med honung som gäller för att kirra halsen.

♥Idag firar jag och Andreas 3 månader. På 1 april, kul, hehe! Känns lite löjligt att "fira" sånt i den här åldern (man brukar bara fira år nu för tiden) men alla tillfällen att fira är bra;)
Vi ska nog på en liten afterwork med Therese (som jobbar med Andreas) och hennes sambo. Lite komiskt egentligen eftersom det var på deras nyårsfest som vi blev tillsammans på riktigt;)
Haha så töntigt! Vi träffades ju tidigare men man måste ju ha ett datum så att man kan fira som sagt;)
Hehe;)


Näe nu må jag skynda mig om jag ska hinna rida och gå med hundarna i solskenet innan jag måste hem och duscha och dra till stan till 18.30.
Ps. Kommer aldrig hinna!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu är det tre månader o en vecka, puss! ;)

2011-04-08 @ 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0