A new day.

Ja det blev ju inte så mkt sömn inatt då. Klev upp 8 för att släppa ut hästarna och det var sent, egentligen borde jag ha varit i stallet 8. Men men, inte så att hästarna bryr sig. Det är iaf lika mysigt att vara i stallet på morgonen men varje gång jag är där så saknar jag Zono ♥
Jag vill ha en egen häst igen, det är så mysigt. Ska se till att skaffa ett jobb så jag kan köpa en höst, kanske ska rädda Zeb igen, vart han nu än är.

Sen jag kom hem från stallet har jag skottat snö, ovanligt... Har ätit frukost och letat fram papper som jag ska skicka till CSN. Nu sitter jag med föreningssaker som jag vill bli av med så jag kan ta jullov. (Hehe, Zorba ligger här i soffan och småskäller och morrar i sömnen).
Ska göra detta till en bra dag där jag får en massa saker gjorda. Ska knåpa lite med mammas julklapp, söka jobb, måla hyllan som jag inte gjorde härom dagen, städa, ev åka lite släde igen :D
Trötter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0