Haha!

Kollade igenom gamla inlägg efter en bild och hittade då detta lilla formulär, gjorde om det med dom nuvarande messen men det gamla var roligare så jag slänger in det längre ner.

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Får man inte komma och hälsa på på en träning?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi hämtar upp Jasmine så du vet.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Okej =)
 
4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Hej jag blir lite sen för grannen har kört fast bilen på vår infart.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Haha. Då fryser jag!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hej jenny har du vägen förbi frösön så får du gärna hämta mig. 

7 Vad vill du höra mest av allt?
Jag äter middag på stan.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Shit jag blir sen!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Hallå! Vilken tid var det nu igen?



Från förra gången, hahahaha!

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
3-0 blev det, grattis älskling!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Snällt, jag har inte gjort så mycket.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Härligt att ha varit på resande fot.
 
4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Men det får du inte för jag vill rida och du behöver vila.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej, har ni det bra.

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jupp, betfor oxå.

7 Vad vill du höra mest av allt?
Hej gumman!

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Åh din lurk, ta med mig till Kina!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Angående vänner, vänner är som underkläder de är nära!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh jag ser det i headern, en brun också va??? de är så fiiiina

2011-12-20 @ 11:08:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh det är så omständigt, men på sannasrum.s tror jag hon förklarar det under sin designkategori

2011-12-20 @ 11:09:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

http://sannasrum.se/2010/january/lagg-till-flikar-pa-din-blogg.html här visr ar hon



samt här har hon massar av tips



http://sannasrum.se/2009/december/bloggtips.html

2011-12-20 @ 11:13:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0