Isbjörn.

Nu känns det som det var en evighet sen jag skrev nåt här, eller i iaf nåt längre inlägg. Har haft fullt upp så det har som inte blivit av helt enkelt...
Vad har jag pysslat med då, ja... I helgen hade vi ju som sagt koreografiläger och det var roligt men jobbigt, jag var helt död på lördagen. Kan iof ha lite med att göra att jag satt uppe till 3 och skrev klart en rapport... 
Vi tränade 19-22 tors och fre och 10-18 lördag och söndag. Rutinen i år kommer att bli grym när vi sätter den! Och jäklar vad fort det går! Tyckte förra året att den gick rätt fort men icke!
Den 18e kommer vi att köra en del av rutinen på julshowen så då får dom som kommer dit en liten sneakpeak;)

Annars har jag varit på både Mittuniversitetet och HINT/Jilu. På Jilu har jag ju bara praktiska övningar så vi har dissekerat nöthjärta, njurar, lungor, skånk och juver, en höna hade vi en vecka, sen nu igår så dissekerade min grupp en råtta och dom andra grupperna ett marsvin och en killing. Skitintressant! Speciellt när jag läser så mkt teori på MIUN. =)

Jag och Baileyz var ju även på skidskyttestadion och patrullerade förra veckan, tisdag 18-24 och måndag 00-06,söndag natt/måndag morgon, vad man nu vill kalla det. Jag var så jäkla trött på morgonen där så jag mådde illa. Hade ju som sagt kört cheer hela helgen, somnade rätt sent även på lördag kväll, upp till träningen, tränade på söndagen men fick smita ifrån en timme för att kunna jobba på Funkykidzlektionen med Marina. Efter träningen hängde jag med Sandra och Lina, våra koreografer tills deras tåg gick. For hem och åt och kollade på film och sen for jag iväg med Bailarn... Skulle släppa ut hästarna på morgonen, tänkte att jag är ju ändå uppe men näe, jag ville verkligen inte åka till nåt stall så jag bytte bort det med Felicia. For hem och sov typ till tre. Skönt!

Nu ska jag ta och plugg lite för jag har tenta på tisdag.

Ang rubriken så såg jag en isbjörn på TVn...

Bild från i somras i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0