Julaftonsmorgonen.

Jag, Fatima, Maria och Anna träffades i stellet i morse kl 8. Maria och Anna hade ju en massa julstuff så då fick hästarna bli lite juliga. Dom var så söta. Sen var vi ute och red och det var så mysigt!
Några mysbilder.

Julpuss;)

Palle var nöjd efter ridturen;)

Maria och Diggis var gulliga=)


Anna och Lienpila som var Rudolf;)

Palle och Acke hade oxå flätor.



Solen på väg upp över hagarna.


En mycket trevlig start på morgonen. Nu har jag ätit typ frunch så nu blir det en liten slädtur med hundarna innan det är dags att duscha och fixa sig för sen drar jag till syster.

God Jul allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nina FL

Men fy så mysigt det ser ut! Jag skulle också vilja vara med! Nu längtar jag ut till Kännåsen! Hmm... Saknar dig vännen! Tur vi ska ses snart! ;)

2011-12-28 @ 14:21:36
URL: http://magnina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0