Myskväll med hundarna.

Ikväll har jag och hundarna kollat på en massa Gleeavsnitt. Det är så himla bra! Pratade med mamma vid 24tiden, skulle ringa och säga att stormen nu hade anlänt till byn;) Då hon fick höra att jag kollade på Glee så trodde hon det var på TVn, för tydligen har dom kört Gleemaraton på 11:an! Shit att jag inte visste det, då hade TVn vart på hela dagen. Dom har visat (visar fortfarande) Glee sen typ 9 i morse el vad det var=)
Nice!
Men jag har hela 1a säsongen på DVD så jag fortsätter kika på datorn, inne på säsong 3 där. Älskar den där serien, sjukt bra!
Glee på datorn och TVn :D

Myshundarna.





Baileyz vill gärna ligga på en, han tror han är en liten knähund=) Fast idag kom tom Zorba och hoppade upp bakom mig i soffan, där ville hon ligga, gullet. Hon brukar inte vilja trängas.

Nu ska vi ut och kissa sen sova. Jag hoppas vi inte blåser bort för satan vad det blåser! På tv sa dom att det var klass 1 och 2varning på stormen och att det skulle va den värsta på 30 år!
Hoppas inget träd blåser ner över huset, dom är lite skruttiga dom här ute :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0