Outdoors.

I morse var jag med Felicia till stallet, lånade en liten söt islandshäst och så red vi en sväng i ridhuset sen tog jag en sväng ut i snön, töltade och galopperade i djupsnön, nice! Fast sista biten var det så mkt snö så det räckte upp till magen och lite till på stackars pållen. Men det var ju som sagt en islandshäst, det var nemas problemas för henne=)
Efter stallet blev det en skidtur med hundarna och Felicia upp till hennes mysiga hus och sen kollade vi på en draghundsfilm: Iron Will, den var bra. (Häromdagen kollade vi på Snow Buddies, så söta!) Sen drog jag och dogsen hem i mörkret med en pannlampa, inspired by Iron Will! ;)

I morgon har jag utsläpp och sen ska jag åka släde med dogsen =) Kanske ta en sväng mot stan och fixa mitt internet oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0