Skiing.

Idag var jag, Felicia, Fatima, Veronica och Arttu ute och åkte skidor runt ett annat elljusspår, där hade det oxå rasat massa träd men dom hade iaf röjt bort dom. Dock var det inget lyse där heller för kablarna låg bitvis på backen men idag åkte vi när det var ljust ute så oss gjorde det inget=)
Jag och Felicia tog ett varv med hundarna och sen ett utan och fy satan vilka kassa skidor jag har! Dom glider ingenting! Utan hund får man ju kämpa ihjäl sig, herregud! Men det är ju ett bra träningspass då iaf;)
Solen var fin när vi drog hemifrån.

Fika efteråt=)


Det blev ingen slädtur men i morgon ska jag nog dra en repa, om jag inte ska med till Mordviken. Har beslutsångest, vill ju som träffa svägerskorna med respektive men hade velat fira med kompisarna här i byn oxå, lite party i min nya klänning... Suck. Gillar inte när jag måste välja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0