Årsmöte, check.

Jahapp, nu har vi klarat av årets årsmöte och jag måste säga att det känns riktigt bra=) Vi har några nya i styrelsen och nya tränare på G. Vi gick igenom en massa bra saker och jag tror att 2011 kommer att bli ett bra år (förutom att Anna försvinner).

Sen jag kom hem har jag suttit och uppdaterat adresslistan, uppdaterat kontaktpersoner vid ev olycksfall, redigerat mailkontakter och kollat inbetalningar och jäklarns vad det tar tid! Det underlättar ju inte att datorn inte är världssnabb och internet ibland kopplar ner :S

Men vilken rolig och jobbig träning det var idag, vi tränade ju på Golds och där är det iskallt när man kommer och efter en vända tokvarmt! Vi tränade i dräkterna så några Goldsmedlemmar såg dom;) Vi satte hela programmet och det känns bara bättre och bättre. I morgon ska vi filma och förhoppningsvis ta en lagbild;) 

Bara 2 veckor kvar nu, tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0