Clothes.

Hittade lite coola kläder på Bonprix.
Coola jeans.



Ett linne.
Inte toksnyggt men det var ju lila:P


Gulligt linne.
Halternecktopp

Assnygg topp.
Topp

Cool topp.
Topp

Såg skittråkig ut bara sådär...

Men cool på=)


Coola stövlar.


Har typ ett par såna här fast låga, måste visa när jag kommer hem;)
Stövel
Men checka in dom i lila! Fräna!
Fast jag skulle aldrig kunna ha på mig dom.
Stövel

Nu avslutar vi med en klänning tänkte jag skriva men då håller dom på att fixa sidan så nu kunde man inte kika mer... Nähä.
Avslutar väl med lite träningskläder jag vill ha ist...
Cool träningsjacka jag spanat på från Better Bodies.

Cool tröja från BB.

Dom här har jag suktat efter i 100 år...


Dom här linnena vill jag oxå ha.


Camo såklart;) Finns även en sportBH.


Finns SÅ mycket jag vill ha men jag kan ju inte slänga in allt här, det skulle ju bli ett inlägg på 300 sidor!
Men jag måste bara slänga in denna softshell som finns på Stadium oxå, den ser så skön ut!

Näe nu ska jag börja packa ihop och dra mig hemåt. Har gjort allt jag ska göra på jobbet, väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar och kl slår 10.00.


Kommentarer
Postat av: sanniish

ojojoj, jenny stor shopparn :P<3

2011-02-16 @ 22:19:16
Postat av: emma

de där ljusa jeansen var ju assnygga!

2011-02-16 @ 22:28:43
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0