Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Den här blir ju nästan lite som förra inlägget "Om mig"... Men men.

Eftersom jag inte är hemma så får jag ta en bild ur arkivet.
Jag gillar mitt hår här=)


1. Jag nyser alltid av mörk choklad.
2. Jag är sjukt glömsk och tar på mig alldeles för mycket att göra, tror aldrig att jag ska klara det men lyckas ändå (oftast) att lösa det.
3. Jag gick aldrig klart gymnasiet. (Mycket dumt!!!!)
4. Jag var bäst i Sverige på bågskytte när jag var 15 år. (Jag gillar att skryta om det).
5. Jag har ingen rutin i livet what so ever (förutom cheerträningarna samma tid samma dag varje vecka), sover alltid för mycket eller för lite.
6. Någongång i livet ska jag tävla i Fitness.
7. Jag var jävligt snabb i skolan, på att springa alltså=)
8. Jag är grym på att slingra/charma mig ur tillfällen då jag klantat till mig eller kommit försent så ingen kan bli arg på mig;)
9. Jag är hundförare i hemvärnet, i Insatskompaniet. Mycket coolt!
10. Jag älskar te och NCIS.

Thats me in a nötskal, nu ska jag kolla på NCIS och dricka te! ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad fin du är!

2011-02-24 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0