Dag 29 – Film.

Jag ser sällan på film om det inte är nån som går på TV. Brukar försöka kolla på söndagsfilmen på 3:an, det brukar oftast vara någon bra. Det är som nice och chilla framför en film på söndagskvällen, ladda inföer en ny vecka. Nog för att jag jobbar så oregelbundet så jag kan ha söndag en tisdag lika gärna men ni fattar grejen;)

Annars har jag ju några favoritfilmer. Dirty Dancing är en av dom, gillar denna scen;)
Gillar alla Astrid Lindgrens mysiga filmer. Disneys gamla klassiker diggas oxå men även dom nya som tex Ice Age, grymt rolig.
Pass it forward är en bra film. Stand by me är en gammal klassiker, hatar scenen med blodiglarna!

Det finns sjukt många bra filmer och jag kommer knappt på några nu men Forest Gump är awesome!
Avatar och Titanic är jättebra.

Jag skulle kunna sitta och fundera i evigheter men det var väl detta jag har att säga om film denna gång=)

Hehe, denna sötis påminner Zorba om, tror det är den långa nosen;)
Fast det syns bättre live=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0