Dag 3 – Min favoritårstid och varför.

Jag har ingen särskild tror jag. Fast vintern och sommaren är nice. En riktigt fin vinterdag med ca -5 grader, strålande sol och en massa snö, det är tokhärligt! Sen en riktigt varm och solig sommardag är oxå helt underbart! :D

Måste nog slå ett slag för alla årstider. Hösten kan ju va sjukt härlig oxå, om den är fin och solig och alla fina färger på träden. Och våren, när man kan ta på sig gympadojorna och ta en promenad på asfalten eller sitta i fjällen och bara njuta av solen, snön och värmen.

Äh tusan, jag säger såhär:
Det spelar ingen roll vilken årstid det är bara det är solsken :D

Vinter hemma på gården:

Vår på skolan med killingagility=) 

Sommar, båttur på Storsjön:

Höst, bevakningsträning med Baileyz:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0