Dagens att göra.

* Hänga tvätt
* Släppa ut hästarna
* Sola
Skicka tillbaka briefsen
* Ev köpa nya kängor, har funderat sen augusti, dags nu kanske...
* Betala räkningar
* Ev träna För sjuk för det, måste vila till DM.
* Ev skjuta Äh, inte idag
* Träna cheer och bli fotad av LT;)
* Långpromenad med hundarna fast den blev kort...

Gick från jobbet häromdagen för att jag hade glömt pengar så jag inte kunde åka buss. Fast jag hann bara till Odensala innan Andreas hämtade mig men det var asskönt väder så jag hade kunnat gått hela vägen, men mina fötter höll inte med... Måste köpa dom där kängorna snarast!
Nice!



Måste lägga upp bilderna från Arctura i morgon=) Jag var där med pappa och Agneta och åt lunch förra veckan och det var tokfint väder=)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0