En stöld till.

Förutom att jag stal listan av Anna så stal jag denna "dagens". Dock så satte jag dagens händelse sist, man kan ju inte veta dagens händelse förän den är slut, eller hur;)

Dagens vill ha: Solsken.
Dagens klädsel: Lundhagsbrallorna och en lila Pumatröja.
Dagens planer: Sluta jobba 11.30, ta bussen till Felicia, dricka te och snacka skit, tigga lunch;) bli upphämtad av Andreas och åka på Stadium och hämta våra nya tshirts, gå med hundarna, käka middag och avsluta kvällen/natten med ett spontant pyjamasparty hos Anna med förhoppningsvis några ur laget=)
Dagens saknad: Pengar.
Dagens dummaste: Att jag inte tog med nytvättade tjocksockar.
Dagens roligaste: Att jag och Felicia ska smida nya planer.
Dagens favorit: Det återstår att se ikväll vad det blev. Update: det blev Annas bullar! :D
Dagens godis: Inget.
Dagens humör: Rätt bra.
Dagens ord: Ledig!!!
Dagens händelse: Det återstår oxå att se ikväll vad det blev.
Uppdatering:
Haha dagens händelse blev en spännande händelse iaf: Hade insläppet idag och tro på fan, när jag skulle ta in första hästen lubbade den andra i samma hage genom tråden, nöt! Som tur var hängde hon med mig och den hästen jag höll i in i stallet så sen var det bara att plocka in resten. Men en stolpe gick av och hon fick ett sår strax ovanför hoven... Typiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0