fÖRSTORING=)

Haha, såg när jag skrivit rubriken att jag att hade fått i caps och det var ju kul med tanke på just rubriken:P

Men iaf, jag var tvungen att förstora lagbilden lite för alla var så söta;)
Vi tog den och MMSade till Ida som var hos sjukgymnaseten. Ingen visste ju att jag och Anna skulle ha med oss dräkterna, dom har ju trott att vi inte kommer få dom i tid till DM men det fick vi. På träningen frågade tom någon om vi hade hört nåt om dräkterna och jag o Anna höll masken, fast vi hade på oss dom under, hehe!
Åh det var så kul! Alla blev så fina och aspeppade! Nu känns det verkligen att det är på riktigt. Skorna är på väg och briefsen har jag lagt en beställning på så snart är vi fit for fight. Overallerna har ju oxå kommit=)
Jamtland Cheer Cougars♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0