Gravid? NÄE!

Känner mig lite mobbad just nu, skrev att jag hade ont i magen på FB och då kläcker min käre vän Holm ur sig: "Jo jag vet varför du har ont du är ------ ;)"   Jo hej du.
När vi var i Umeå så vaknade jag näst sista dagen och mådde sjukt illa, sprang till toan och satt där och hulka men mer än så blev det inte. Det var den dagen vi skulle ut på vårt fältdygn, vår fänrik kom och frågade hur jag mådde, om jag verkligen orkade hänga med ut. Klart man ville med! Sen efter ett tag när vi skulle åka mådde jag asdåligt igen men det gick väl som över när vi hade suttit och guppat i bandvagnarna ett tag.

Gick inte att va inne men utomhus gick bra. Så när vi väl kom fram till den plats vi skulle resa tältet mådde jag kalas igen.
Men kallt var det så jag drog igång ett BRAKpass med AK4an och gänget och då kom fänrik igen och skratta åt mig och tyckte att ena sidan ligger du nästan och kräks och nu står du här och kör benböj som fan.
Jajamen! Det är soldat Jernström det ;)


Hade för övrigt en sjukt roligt (och jävligt pga av min sura stridskamrat:P) dygn ute i fält MEN nästa morgon vaknade jag igen och mådde sjukt illa, kunde inte äta nåt! Tror jag fick i mig liiite energidryck. Då kom fänrik och tog mig åt sidan och fråga lite försiktigt, "Är du gravid" hehe, näe verkligen inte.
Men sen blev jag mobbad av Holm för att "visst var gravid" och nu kom det IGEN!!
Kan man få må lite dåligt utan att man är gravid kanske :P

Mitt illamående KAN ha berott på att jag var YBERförkyld, hostade hela dagarna och nätterna, hade ögoninflammation, klev upp 06.00 och hade BRAK och övningar till 21 på kvällarna och somnade 1-2 nångång... Kanske kan har varit det. Men vad vet jag?

För övrigt skulle jag få sjuk ångest om jag blev det nu, jag har INTE tid!!!!!!!

Men nog om detta.

Nu ska jag hoppa in i duschen, hämta en kopp te och sätta mig framför NCIS eller rättare sagt, lägga mig i sängen, under täcket (utan att va gravid) och dricka mitt te. Som dessutom är .... Rött! Huuuu.

Ps. Stridskamrat, jag diggar dig nu ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0