Mascara.

Hör och häpna, (ramla inte av stolen nu!) men Jenzan kommer med ett sminktips!!! Whoho, kors i taket!
Det är så här att jag köpte en mascara el rättare sagt, Fatima handlade den åt mig, hon var på stan och hade hittat en billig mascara så jag bad henne köpa med en till mig med;)

Den är jättebra! Den är vattenfast vilket är skitbra när man tränar och svettas eller bara känner för att vara snygg även i spöregn. Man får många fina fransar, inte typ 5 st toktjocka, hate it!

Dock får jag spunk när jag ska tvätta bort den för den vägrar lossna och jag har ingen bra sminkborttagning för att jag aldrig behöver sånt...
Var in på en affär och frågade vad dom rekommenderade och självklart var den en miniflaska för typ 300kr, aldrig i livet!
Sen brukar jag fuska och sova i sminket för att jag aldrig orkar sminka mig varje dag och då smular skiten som fan.
Så är det någon som har ett bra billigt tips på att få bort vattenfast mascara, tell me;)

Men eftersom jag tyckte om borsten och hur bra fransar man fick tänkte jag att jag skulle kika efter en likadan fast icke vattenfast och det hade dom såklart! Tjohoo!
Den är superduperbra!
Toksnygga fransar och lätt att tvätta bort=)
Dessutom så var dom på rea så jag köpte 2st för runt hundringen, great!
Isadora build-up mascara.
Den blå är den vattenfasta såklart, vatten=blått :P



Det blir den blåa vattenfasta på cheerleadingDM så det sitter på plats! ;)

Ps. Ska slänga upp en före och efter-bild sen;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vanlig mat olja eller oliv olja funkar jätte bra att få bort vatten fast maskara :)

2011-02-04 @ 15:49:23
Postat av: Sol

ta lite vaselin på fingrarna och massera över fransarna. Torka med servett eller bomull och tvätta av skiten :D



Tänk att alla youngsters inte känner till alla gamla hederliga tips ;)

2011-02-04 @ 16:08:59
Postat av: Emma

Olivolja ska vara bra har jag hört. :)

2011-02-04 @ 18:45:29
Postat av: Anna

jag har en sminkborttagning för ögonen som är skitbra :) har en liten slurk kvar i en flaska som du kan få om du vill testa. den är asdryg så den räcker rätt länge. har haft min mini-flaska i drygt ett år :]

2011-02-04 @ 19:31:34
URL: http://annas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0