Morgonpigg?

Vaknade i morse med känslan av att jag försovit mig. Var rätt pigg, tände lyset och skulle gå ner då säger Andreas, men klockan är ju bara 3. WHAT!? Varför i hela friden vaknade jag 3 och skulle kliva upp?? Jag tittade inte ens på klockan och det gör jag jämt, för att se om jag kan snooza liiite till. Mkt skumt men grymt skönt och få somna om och sova 3 timmar till! :D
Sen när klockan ringde och jag skulle upp på riktigt var jag INTE lika pigg! Jag är ingen morgonmänniska, och börja 7 på morgonen och sluta 22 är rent ut sagt plågsamt!
Jag mår skit, det går inte. Måste sluta ta dubbla pass!

Och jäklarns vad det snöar ute! Stora tunga flingor, men det är bara -3 ute.

Nu är det dags för något ätbart.

Jenzan i morse (läs natt)... Förvirrad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0