Wohaaa!

Idag var det nog publikrekord på lilla Jenzans blogg, mycket angenämt!
Måste börja skriva om lite intressanta saker då så ni stannar;)
Som jag skrivit förr så är det mer än välkommet att ställa frågor via kommentarsfältet, kan ju va skoj;)
Jag vet att det iaf är några jag inte känner som hittat hit. Bla eftersom jag fick ett mopsigt mail på fejjan en gång från en liten fjortis som inte har nån koll på sin häst och jag hade skrivit idiot om henne och vips så visste hon om det, väldigt intressant vem som hade läst och berättat det eftersom jag inte känner människan.
Sen trillar det in lite kommentarer ibland från okända. Det är kul för då måste man kika in på deras blogg och vips så hittar man nåt riktigt kul=)

Bläddrade i arkivet och bara valde en random bild från en av sidorna och då blev det detta lilla lodjur från Finland.
Jag och min klass (love U) var på studiebesök hos en kvinna som tog hand om vilda skadade/överblivna djur och då hade hon denna sötis inne. Minns inte historian bakom dock.
Det var nog iaf Johanna som tog bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0