Aje!

Har precis kört HP (hundred pushupsgrejen) idag var det:
14, 16, 12, 12, 17. Med 60 sek vila.
Jag var sjukt opepp och tänkte att detta går fan inte (JAG VET, man får inte tänka så!) Men jag studsade ner på golvet med Andreas som hade valt en kass pepplåt så då blev jag irriterad och då gick det ju bra, det var bara dom sista som var pain in the ass men jag gjorde alla på tå, gjorde tom 2 extra på knä men det var onödigt för då gjorde det asont på vänstra sidan typ innanför skulderbladet. Så nu tar det i och gör ont i vissa lägen och när jag andas djupt. Skit!
Jaja det går väl över.
Gammal bild.


Nu är kl 02.36 och det är dags att sova... För 2 timmar sen egentligen.

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Följ min blogg via Bloglovin? Och håll dig gärna uppdaterad hos mig, och om du vill så kan jag lägga till dig bland mina länkar om du känner för att göra detsamma? [a] Och kommentera gärna?! ^^

2011-01-14 @ 03:47:42
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0