Dag 03 – Mina föräldrar.

Min mamma heter Ingrid Kvarnlöf och pappa heter Jonny Jernström, dom är snäppet äldre än mig. Dom flyttade isär när jag var 6 år. Har nästan alltid bott med mamma, förutom när jag var liten och bodde varannan vecka.
Kontakten med pappa har varit kass men är bättre nu och jag hoppas den blir ännu bättre. Jag och mamma are like this! (Håller fingrarna i kors) ;)
Jag har fått mitt humör från pappa och min envishet från mamma.
Pappa bor på Frösön och mamma i Torvalla (fast hon har alltid bott på Frösön innan hon flytta för typ 2-3 år sen).
Skulle kunna skriva massor om dom men det tänker jag inte göra.
Har bara denna bild på mamma nu eftersom jag inte har min dator men får väl komplettera ikväll:)

Uppdatering en vecka senare:P
Jag och pappa:


Hejsvejs.

Ps. Hittade en bild på mig o pappa som är från förra året kanske..


Kommentarer
Postat av: Hannah

du o din mamma är verkligen lik varann!! :)

aw snart? ;)

2011-01-04 @ 18:00:42
URL: http://hannahsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0