Dag 06 – Min bästa vän.

Min bästa bästa bästaste vän... This is a tough one.
Denna rubrik var svår, man vill ju inte glömma någon eller göra någon ledsen, men jag hoppas att ni mina vänner vet vart vi står :) I love you.
Önskar att jag hade haft en sån där vän som man känt och varit bästis med hela livet men det har jag inte. Det närmsta är Therese då, vi var bästisar när vi var små men sen vet jag inte vad som hände (kanske växte ifrån varann lite) men vi umgås iaf litegrann nu för tiden oxå vilket är skoj =) även om det är långt ifrån som bästisar.
Men just för tillfället måste jag nog säga att Felicia och Fatima ligger på delad första plats♥. Det är dom jag umgås med mest och kan prata med om allt. Men sen finns ju min kära vän Marina, hon är ovärdelig. Du är nog oxå på första plats=)
Sen finns det dom här underbara vännerna som man träffar alldeles för sällan men som det är som man sågs igår när man träffas eller pratar på telefon. Typ nån som bor i Karlstad, England eller Finland :D
Man kan ha många kompisar men det är dom äkta vännerna som gör att man tar sig igenom livet.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, du är absolut en av mina allra bästa vänner också <3

2011-01-10 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0