Dag 13 – Den här veckan.

Missade ju dag 13, gick direkt från 12 till 15, hehe.
Men nu ska jag alltså skriva om den här veckan. Ok.

Måndag: Var ledig, hade planerat in hundträning med Judo och Winston kl 15, pistolskytteträning kl 18 och cheerträning kl 20. Men kl 12 så ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba 15.30-22 och eftersom jag inte jobbat på sjukt många dagar och börjar få seriös ångest över att inte kunna klara mig nästa månad var jag tvungen att tacka ja. Kändes i hjärtat när jag missade alla aktiviteter jag hade sett fram emot:(
Som tur är gillar jag mitt jobb och trivs bra.

Tisdag: Ska fixa och städa bilen, kanske sätta på vinterdäcken på cykeln och ev ha ett träningsmöte (ang mig själv). Sen har jag cheerträning 18.30-22 med både juniorer och stuntet, bjöd även in resten av gänget, tänkte att det kunde vara kul att köra tillsammans allihopa. Dessutom ska jag på ledarmöte kl 19 med Östersundsgymnasterna så då behöver jag någon av dom vuxna och hoppa in som ledare på cheeren.
Ska försöka ta en tur på skidorna med hundarna oxå och hinna på gymmet.

Onsdag: Träna hund och mig själv. Kl 18-18.45 har vi prova-på på Golds (Absolute Show Kidz) sen kl 20-22 är det cheerträning.

Torsdag: Möte på Golds (för cheerleadingen) 9.30. Sen ska jag träna mig själv. Försöka komma ut på skidorna med hundarna igen. Cheerträning kl 19-21 el 22.

Fredag: Besikta bilen kl 11, sen träna på gymmet, sen jobbar jag 15-21.

Lördag: 9.00 Kickoff i Åre med Golds, lekar, middag och party, sova över på Tott Hotell.

Söndag: Hem från Åre, ev titta in hos Åre Sleddog och hälsa på Johannas lillasyster Cecilia som har praktik där tack vare mig :) Hon trivs jättebra och vill inte åka hem till Finland.

Sen har jag en massa andra att-göra-saker som att fixa skiten med a-kassa, söka jobb, en massa cheergrejer som ska fixas, skriva ut en utvärdering bla och klura ut vilka som ska tävla i stunt i Åmal...

Men nu ska jag sova eftersom jag har börjat mitt nya liv och ska lägga mig senast 01.00 och kliva upp senast 11. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så det blir ingen mach nu på fre heller ??...=( den 21:a

2011-01-18 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0