Dag 20 - Den här månaden.

Januari är en sån här månad när alla fyller år. Min kompis Jenny i Karlstad fyller år den 9:e och det var även Puttes födelsedag. 24:e fyller pappa år, 26:e syrran och jag den 30:e. Tror även min katt som hette Murre fyllde år den 31:a.
Annars har denna månad i år varit väldigt jobblös, väldigt cheerig och jag har vänt på dygnet totalt.
Personligen har denna månad känts ok men föreningsmässigt känns det toppen. Januari har börjat bra och det kommer bli ett asbra år!
Det går även bra med mitt nya liv, som iof inte började förän igår, men det är ju fortfarande Januari och det var då det skulle börja;) Denna gången kommer det gå kanon! Just wait and see;)

Jag gillar Januari, dels för att jag fyller år och sen är det ju ett nytt år, en ny chans att börja på nytt;)
Och för att inte tala om dom härliga vintriga dagarna!
Just a random pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0