Dag 22 – Det här upprör mig.

Ojojoj, det är mkt det!
Alla inkompetenta jävlar som sitter på högre positioner än dom borde, politiker tex. Även den lägre arbetarklassens nollor på olika instanser tex arbetsförmedlingen, akassan, facket, föräkringskassan, telia, internetleverantörer och såna man måste prata med ibland som tamefan aldrig kan göra ett rätt. Jag blir så förbannad! Man ska kunna alla jävla regler själv och inte ens då kan dom fixa så att det blir rätt. KRÄKS!
Sen kan jag bli vansinnig när jag inte hittar saker, när jag tappar saker eller när dataskrället krånglar och internet är segt.
När Baileyz drar i kopplet som en idiot och kastar sig ner i diket bara för han ska bajsa, fan armen lossnar ju nästan.
Mina gamla rektorer på Torsta och Brusaby kan dra så långt dom bara kan och lite till Vilka nötter! Speciellt den satans perkelegubbfan i Suomi!
När det är disk på diskbänken och hundhår tamefan överallt.
När jag inte kan sova (vilket iof händer väldigt sällan).
När jag inte klarar av så mkt som jag vill.
Att jag inte är miljonär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0