Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Det kan vara vad som helst, en sorglig film eller låt. Behöver inte vara särskilt sorlig heller, är värsta lipsillen. Tänker väldigt lätt tillbaka på saker som har hänt när jag ser eller hör nåt sorgligt. Kan även gråta av lycka eller av att någon annan gråter av glädje eller sorg.
När jag blir riktigt jävla förbannad kan jag börja böla för att jag är så jävla arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Sen såklart om jag är ledsen över nåt så kan jag snitta och snyfta för mig själv.

Ibland (el ganska ofta) önskar jag att jag inte hade så jävla lätt för och börja gråta.

Ledsen Jenny.
Fast här hade jag all rätt i världen att va ledsen för vi satt och vänta på veterinären....


Nog för att man får vara så ledsen man vill när man vill.

Män som kan gråta är manligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0