Dag 26 – Mina rädslor.

Jag vet inte om jag är sådär tokrädd för nåt. Jag har inga fobier även om jag är rätt höjdrädd och ganska feg ofta. Tror ofta att jag typ ska dö när jag åker skidor med hundarna och det går fort nedför och det kommer en kurva, eller när jag skulle lära mig stå på händerna vilket jag iof klarar själv nu, det trodde jag aldrig för nån månad sen. Vill lära mig handvolt och flickis men då KOMMER jag dö...
Flyga är läskigt men samtidigt kan man inte göra nåt om man krashar. Och flyger man så kan man hamna i sitt drömland;)
Åkrädd är jag nu för tiden efter vi voltade... Hatar att åka med andra men kör gärna fort och sladdar omkring själv.

Allvarligt rädd för att mina nära och kära ska dö är jag. Kan bli vansinnig om jag är tillsammans med någon och den ringer och säger att jag är på väg hem nu och så tar det en timme fast man vet att det skulle tagit 10 min, då tror jag seriöst att jag ska få ett samtal från sjukhuset :S
Alldeles för många har lämnat mig och jag vill inte att fler ska försvinna!

Är oxå rädd för att jag inte ska klara mig och att livet inte blir som jag tänkt (det blir det aldrig men jag vill iaf att jag ska vara lycklig och trivas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0