VM i parmiddagar.

Känns som det här med Andreas blev väldigt seriöst då vi på en helg blev inbjudna på 3 (!) parmiddagar. Crazy.
Först var vi hos Anna och Henke på fredagen och käkade oxfilé, sen på Lördag kom Veronica och Arttu hem till mig och bjöd på Sushi. Söndagen spenderades hos Andreas bästa polare Idde och hans tjej Dessan där det bjöds på hemlagat pizza. Tur alla inte bjöd på samma mat:P
Sjukt lyxig helg iaf! Dessutom kollade vi på film på varje ställe oxå:P

Bilder kommer upp när jag kommer hem ikväll;)
Jag tog skitfå bilder:( Tråkiga jag.
Här ska vi iaf äta efterrätt hos Anna o Henke.

Panacotta=)

Dogsen=)

Långnosar:

Vi testade om Baileyz kunde ha godis på nosen=)

Haha, kolla Zorba i bakgrunden:P

Glömde ta fram kameran så det blev en enda bild från lördagen och det var på 3 bitar Sushi, hehe.


Näe det var dom bilderna det. Kasst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0