Förbannad!

Fy sa**n vad arg jag blev igår! Vi stod och dansade på stråket och så kommer det en tjej (läs bitch) och armbågade mig, jag blev förbannad och vände mig om och sa åt henne att inte knuffas, då svarar hon tillbaka nåt om att det var mkt folk och att det är sånt man får räkna med, IDIOT, hon blev inte knuffad in i mig utan hon armbågade mig rejält! Jag svara tillbaka igen att man behöver fasen inte knuffas, då sa hon nåt och sen gick hon, 2 sekunder senare får jag ett slag i ansiktet, jävlar vad arg jag blev! Jag vände mig mot henne och "PIP"! Tänker inte skriva vad jag gjorde men mig slår man tamefan inte!!!


Kommentarer
Postat av: Svägerska L

Va fan... Slog hon till dig?! Idiot...

2011-07-25 @ 00:09:03
Postat av: Eva

Lena berättade lite kort. Jag blev så arg jag ville slå henne fast jag var lite för långt borta :P

Tyckte det var extra dumt gjort eftersom tjejen borde sett att du är stark och inte en liten mes!

2011-07-27 @ 11:41:56
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0