15 minutes of fame.

Det var typ det vi hade i morse, jag och Fatima;)
Vi var med i P4 Morgon Jämtland och pratade om Jamtland Cheer :)
Lyssna här nedan och kika in här och här.


Det var roligt att snacka i radio, vi ville inte gå därifrån, haha! :D
Bilder men min jag-tar-bara-suddiga-bilder-kamera...


Fatima med Håkan och Lisbeth, roliga typer =)

Det skulle se ut som att vi satt på Håkans armar och att han var jättestark. Fail :P


Det var väl kanske allt för denna gång. Det verkar kul att jobba på radio. Nu har jag testat både TV och radio, tycker att jag är grym på båda, make me an offer;)

Kommentarer
Postat av: Towa

Ni var jätteduktiga på rm! Tänker ni fortsätta tävla i nybörjare nästa år?:)

2011-06-19 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0