Bydalen.

Jag och Felicia var ju i Bydalen och knatade förra veckan, det var kul. Som alltid när vi är iväg =)
Början av trippen, utsikten bakom oss.


Ambitiöst med kompass;)


Snö=)


Coola träd.


Törstiga vovvar.

En lämmel.


Fint.

Mera snö.

Baileyz första offer.

Vatten, kallt vatten.


Zorba spanar ut över fjället.



Stenhyddan där vi fikade=)

Felicia och Nike kollar kartan.

SötZorba=)

Bailarn spanar ut över vidderna.

Bailarn sprang som tusan hela vägen upp men han var ändå inte trött så han hitta en pinne och knapra på :P

Gör reklam för föreningen på fjället ;)

Nike kisar :P

Mina fötter behövde vila och vädras :P

Dogsen.



På väg ner igen.

Offer nr 2.


Offer nr 3.

Offer nr 4.


Fin utsikt!


Offer nr 5.

En sten som såg ut som ett hjärta=)

Bailarn hitta en leksak som dom som parkerade samtidigt som oss måste ha tappat. Bailarn var nöjd :P

Utsikt från bilen på väg hem.


Vi åkte färjan=)



Herregud vilken tid det tog att ladda upp alla bilder!
Det var iaf en trevlig och rolig tur och snart måste vi göra om en liknande tur :)

Nu är klockan tokmycket och jag ska gå och lägga mig. Det ska bli jättefint väder i morgon så jag ska sola! :D
Fredag och lördag! :D
Kännåsen
Lettskyet 24° Lettskyet 24°


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0