Pissed off!

Jag är fortfarande så jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Att en person som beter sig så illa och fasen inte är värd ett piss ska ta sån energi ifrån en, det är helt vansinnigt!!!
Man tror ju inte att folk är såhär for real men det visade sig ju vara så att människan är helt vrickad på riktigt. Tragiskt!

Jag är supersugen på att helst slå på nåt, hårt och länge eller bara gå ut i skogen och springa till jag spyr! Måste få ut aggressionerna. Det skulle funka att tömma 3 mag med Glocken oxå på kortast möjliga tid men helst dänga på nåt! Det är synd det inte går nåt boxpass när jag slutat jobba.

Världen skulle vara en mycket bättre plats utan dessa människor!!!

Skulle haft denna i lurarna och bara slagit, slagit och slagit!
(Tror jag måste byta sport till boxning/kickboxing)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0