Galopp! :D

Fasen vad det är härligt med finväder! Det blåser rätt kallt men i skogen var det skönt.
Jag är så glad! Zeb kan fatta både höger och vänster galopp! Jag visste ju inte ens om han kunde galoppera! Eller så klart en häst kan galoppera men inte alltid när ryttaren vill;) Jag vet ju inte alls vad han har lärt sig i sitt liv, om han bara travtränats eller bara har fått rusa in i galoppen men uppenbarligen har någon lärt honom galoppskänkel, dessutom kunde han från skritt! Wihoo! :D
Duktiga söta häst! Fast det här med att gå i form har han nog inte fått lära sig eller så är han väldigt ringrostig.

Har haft en skön morgon!

Nu ska jag åka och jobba 14-22.

Söta Zeb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0