Jag är inte gammal;)

När jag var hos sjukgymnasten i morse sa jag att jag kände mig gammal eftersom jag tycker att ryggproblem hör gamla till och inte oss under 30... Men då, bra som han var;) sa han att detta kan drabba även en elitidrottsman (och hur många gamla såna finns det), det hör inte till åldern och det spelar ingen roll om man är tränad eller inte tydligen. Bara att man belastar fel för mkt.
Så nu har jag alltså fått en liten diagnos, jag har en förskjuten disk typ. Har fått en övning som jag ska göra 2X20 varannan timme till mitt återbesök på torsdag. Jag frågade inte men antog att det inte gällde dom timmarna jag sover;)

Ni kan kalla mig Kobran hädanefter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0