Lilla fitnesslistan.

Nattens sömn: 6h.
Dagens frukost: Havregrynsgröt med lingonsylt.
Mellis: En banan.
Dagens lunch: Köttbullar, fullkornsmakaroner, broccoli och haricot verts, vatten.
Mellis: En kesonötmix.
Dagens middag: 1 banan. Middag och middag, jag åt lunch kl 15...
Dagens konditionsträning: Not much.
Dagens styrkepass: Axlar, plus en massa handstående. Blir bättre och bättre;)
Dagens mackor: Kanske en i morse, minns fan inte. Isf var d en mjukis med keso och grönsaker.
Dagens godis: 2 kakor från Annas mormor (hade dispans för det var sista chansen att äta Annas mormors kakor för nu är hon i himlen).
Dagens te: 2 koppar på jobbet med socker... Plus en kopp kaffe(!) med socker i brist på annat. Men from nu så blir det inge socker i jobbteet!

Dagens frukt: 2 bananer och en clementin.
Kvällsfika: Keso, kalkon, kokt ägg, avocado, tomat och gurka, mums! Och vatten.

Måste strukturera om listan, den är inge bra. Den är till för min skull för att jag lätt ska kunna gå tillbaka och ha koll på mig själv men den är så strulig och frukten och teet blir ju som dubbelt när jag skriver det i målen och även sen, men det sista ska va en lättöverskådlig sammanfattning av dagen.

Nu har jag ont i axlarna så jag ska hoppa in i en varm dusch och sen krypa ner under täcket. Ska upp 6.30 och släppa ut hästarna.

Konstaterade just för mig själv att denna lista måste ligga i Träningskategorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0