Lilla fitnesslistan.

Dagens frukost: En baguette med ost, skinka, sallad, tomat och gurka, te.
Dagens lunch: Schnitzel med potatis och kesellagegga.
Dagens middag: Köttfärssås och fullkornspasta.

Nattens sömn: 5h.
Dagens konditionsträning: 20 min på crosstrainern.
Dagens styrkepass: Lite armhävningar, bänkpress och bröstmaskin. Lite bygg på cheeren, det gick rätt bra att basa men inte frampassa.
Sjukgymnastövningarna: Har glömt av dom, har inte blivit varannan timme men jag har iaf gjort dom 4 ggr idag. Plus att jag har tänkt hela dan på hur jag sitter, står och böjer mig.

Kvällsfika: 3 mjuka mörka bröd med skinka, ägg och grönsaker, te och ett glas juice.

Dagens frukt: 1 banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0