Skam den som ger sig!

Det har varit ett himla strul med våra skor nu från USA, dom har fastnat i Malmö i tullen och idag var dom i Ånge och när jag ringde dit sa dom att jag skulle ringa paketcentralen och det numret skulle jag få via postens kundtjänst men när jag ringde dit så sa hon den surpuppan i luren att paketcentralen visste ingenting, dom kunde inte spåra paket så jag fick gott vänta till kl 16 i morgon fredag för att få skorna och men vi ska åka kl 12. Jag frågade om det inte fanns någon jag kunde ringa för att få tag i paketen, åka och hämta dom i Ånge el vad som helst men NEJ det gjorde det inte. F*n ta dig surkärring, jag SKA HA DOM JÄ**A PAKETEN tänkte jag och ringde tillbaka på första numret.
Förklarade att kundtjänst varit omöjliga och otrevliga, fick numret direkt till paketcentralen (fast man egentligen inte brukar få det) fick tag på en snubbe där som sa att paketen redan var sorterade och packade på en stor lastbil med tusen paket till så han kunde inte få tag på dom:S dessutom skulle den åka till Östersund under kvällen... Fick reda på vart dom skulle i Östersund, han hade dock inget nummer så jag fick ringa tillbaka till kundtjänst där det var en kvarts telefonkö, kom fram till en trevligare människa än sist, fick numret till Östersundstationen, ringde dit men grabben i luren satt i Västerås och han sa att Ånge låg precis i gränsen så han skulle koppla mig till den norra regionen som hade hand om Östersund, fick tag på en kille där som sa att det kan bli svårt att få tag på paketen eftersom dom kommer mitt i natten och sorteras och packas om där för att sen köras ut på dagen och då har dom sina turer som dom kör som dom INTE ändrar på....
Men han skulle ringa själva stället som paketen kommer till och höra om dom kunde ha kvar dom där så jag kunde hämta dom själv utan att behöva vänta på nån utkörning.
Och det gick bra!

Fan man ska aldrig ge sig! Det är som vanligt, vad man än ska göra så ska man fråga 40 pers så kanske man får det svar man vill ha!

HAHA SURKÄRRING på posten! Där fick du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0