Storm.

Herregud vad det blåser!
Släppte ut hästarna i morse och jag höll på att blåsa bort! När jag gick med första hästen kom det världens vind och en massa snö med det, fick gå och halvblunda, gömd under huvan. Då blåste det isvindar men sen blev det lite varmare iaf. Men det har drivit bra på vägarna...
Hästarna var oväntat lugna iaf, trodde dom skulle vara helt galna men icke. Dock fick stackars Baileyz en spark i sidan av en av hästarna, han hade inga skor som tur var så det gick bra, men jag hann se både trasiga revben och en jävla dyr veterinärräkning innan jag hade hunnit kolla igenom han. Dumma häst och dumma Bailarn som inte fattar bättre, får se om han lärde sig nåt nu då...
Förutom sparken så verkar han även ha ögoninflammation. Skrutten.
Nu måste jag dricka te! =)

Snodde en bild på en liten snörstorm på nätet. Men det är typ så det varit, solsken men värsta blåsten som bara yr runt snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0