Trött!

Har varit full rulle hela dagen så nu är jag trött! Jobbade 7-15 igår sen 22-7 sen 7-15 idag, åkte till stallet i Dille och fixade där, for hem och gick en långis med hundarna, välbehövligt! kastade i mig en matlåda, drog iväg på juniorträning och sen direkt på stallmöte gällande min egna häst. Sitter äntligen i soffan framför NCIS med en välbehövd kopp te. Är helt tömd på energi pga av ett jävla smstjafs som är så jävla onödigt så jag vill spöa skiten ur nån, jag orkar inte sånt skit. Har fullt upp ändå.


Nu ska jag ta en till kopp te och sen gosa ner mig men Andreas. I morgon ska jag lämna telefonen hemma och bara va ute i skogen med hästen och hundarna och sen gå på isen med mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0