Zeb.

Idag var jag ute och red, jag och Zeb fick ett uppdrag eller tog oss rättare sagt. Skolbussen körde fast och det var en bekant till mig som körde så då red vi iväg till närmsta gård för att låna en spade men det löste sig iaf, han behövde den inte. Men det var kul att va på ett litet mission.
Vi red runt Önsjön, blev mest skritt men även lite trav. Han viker ut rumpan åt höger, inte bra, ska försöka jobba bort det. Går inte det kanske han behöver en kotknackare el veterinär...
Hovslagaren kom idag oxå så han fick fina fötter, nice=)
Nu saknas bara en klippning så han inte ser ut som en stor brunbjörn. Ett bad skulle inte skada heller iof, han e rätt skitig.

Nu ska jag sova, ska upp och släppa ut hästarna i Dille i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0